Sunday, 29 March 2015

~ Angin sepoi2 bahasa ~

Petang-petang ni, fefeeling sorang 😂😪 . Lama tak menulis. So, tulis pun simple yang mungkin haha. Jap! Tajuk tak ada kena mengena dengan entry pn 😆

Just thinking something about.... 

Sensitive people ? Yes its me! 😂
Sometimes it looks 'small matter' but, my heart very small too 'sensitive' .

Kadang benda kecil je, tapi 'terasa' dia tu boleh buat sampai aku menangis 😪. Selalu cuba untuk kuat semangat, sebab aku tahu tu semua ujian dari Allah, kadang aku kalah dengan diri sendiri. 

Benda simple, aku 'berharap' dengan sesuatu tu, tapi tak dapat dan diberi alasan yang tak berapa boleh diterima. Sedih jugak kadang2, see! Sensitive right? 😒 . Kadang 'annoyed' dengan perasaan sendiri haha. Tapi semua tu ada hikmah.. Cuba jugak ketepikan semua tu, dan bersangka baik. 

Sebab sensitif orang tu lain-lain. 
Benda yang aku rasa ni, harap orang lain tak rasa jika berada pada situasi yang sama macam aku. ☺️

P/s : Jangan feeling 'annoyed' sangat bila cakap pasal perasaan. Tu common la. Tipu la kalau korang pun tak pernah 'fefeeling' kan haha kbaii!!

#NpBiarkanlah

Mengantok! Lupakan semua 😴😴😴😴😴 Assalamualaikum  
Maaf salah silap, terkasar bahasa 👌🙊

      _Keep Writing_
    My feeling always
           Fly ✈️✈️
     

No comments:

Post a Comment