Celebrate! =)

Night shift! Baru pukul 2.  Jarang la nak pegang phone. Tapi malam ni agak 'aman'. So teringat pulak note blog penuh dalam draft phone. Decide nk update sikit. Dan berharap lepas update blog ni dah pukul 6pg! Haha =P 

Celebrate! 

Sekecil mana pun usaha itu, harus diberi penghargaan buat diri sendiri. 

Lulus quiz
Pass exam


Aku suka celebrate walaupun sekecil mana benda yang aku buat tu. Such as lulus jawab quiz, pass exam! Berjaya buat apa yang aku nak hihi

Lagi2 benda tu aku tak expect yang aku boleh buat, dengan rasa terpaksa, buat jugak dan berjaya! Yang ni patut sangat diberi penghargaan buat diri. Untuk lebih yakin dan berani kedepan 😊

Lepas tu, celebrate sendiri. *lagi best kalau 'pemberi semangat' tu ada sekali time celebrate. Antara faktor lain kejayaan hehe 😝 * 

Belanja diri sendiri jela, lain la kalau ada yang nak belanja 🙈😜 tapi jangan berharap sangat ye haha! bagi penghargaan buat diri yang dah usaha sebaiknya 😊 

     ~mayrahayfabloggerdotcom~
 Hari-hari indah bersama kejayaan yang dimiliki.  Sentiasa berharap kemenangan akhirat sentiasa mengatasi kemenangan dunia. ☺️ =)

0 comments