Monday, 22 February 2016

" Peak of Bongkok "

Nikmat Tuhan yang tiada bandingan. 

Sampai je puncak.

" Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah kerana beri aku peluang dan kekuatan untuk melihat CiptaanMu "


Pengalaman yang tak pernah dapat sebelum ni. Kerana aku mampu, masih diberi peluang dengan Izin-Nya. 

Pengalaman nak sampai ke puncak! 
Pergi sendiri baru dapat rasa. Satu baju berlumpur, pacat banyak sampai banyak tinggal kenangan kat kaki! Haha 

Tahap penat tu sampai rasa nak ' patah balik '! Haha tapi seriusly rugi la.. Dah alang-alang join tu, biarlah sampai ke puncak. Baru puas hati. Mintak dengan Allah agar DIA beri kekuatan dan semangat masa tu. Tak ada orang boleh bantu selain diri sendiri. =)

       

Trust your self. Make change in your life! 

Mungkin cara kita berlainan. Tapi cara yang aku pilih untuk tenangkan diri dengan keluar melihat CiptaanNya =)


Jadikan hobi itu sebagai suatu nikmat yang bermanfaat buat diri dan orang lain. Buat apa yang Allah suka, yang DIA larang jauhkan. 


        - Kerana Allah Kita Melangkah -

p/s : okay, thanks team jerantut! Ada rezeki kita jumpa lagi. Baru jumpa sehari boleh gelak-gelak macam dah lama kenal.  Next gunung?? Still searching! hehe =)

_pelangicantik_ 
    21021016

No comments:

Post a Comment