Wednesday, 3 August 2016

: Reunion SkBalok :


#lateupdate 🙊

Mini reunion. Sempena? 
Kalau dah reunion tak kisah la sempena apa pun >_<



Mereka semua ni, waktu sekolah dulu tak payah nak cakap la. Lalu sebelah pun payah sangat nak bertegur. Salah satu faktor ' lain-lain kelas ' . Assobiyah ke? Haha =P 

            * tu cerita zaman dulu * 


Takde lah ramai sangat yang join, cukuplah! Yang ni pun dah penat nak melayan haha

* masing-masing dah banyak cakap, payah nak berhenti * 


Hulur je camera, semua dah pandai beratur *jangan risau kalau bab2 bergambar * haha



Tak sangka, mereka ni semua kaki selfie! Semua minat bergambar. Tak payah penat nak paksa bergambar la. Semua dengan rela hikhik!



Kami! Lepas makan semua ajak ke tepi pantai. Berjalan la pulak, Bakar lemak banyak sangat makan 😝

Terima kasih semua. Walaupun sekejap, kenangan tu sampai bila-bila. Ada yang masih belajar, ada yang dah kerja. Teruskan! Sama-sama support. 
Yang penting usaha. Perbanyakkan Doa. 

Sampai jumpa lagi. Great moment! Hehe

#SkBalok
#MiniReunion
#SemuaDahBesar
#AsyikTanyaPasalKenduriMasing2
#Dahkenapa?
#TakdeSoalanLain?😜
#JumpaLagi 💐

P/P : selamat membaca! ShortEntry ☺️
         





No comments:

Post a Comment