Sunday, 16 June 2013

DiLeMa~~

Assalamualaikum!!

selamat petang...aiiii..mentang2 lah kelas batal..cepat je buka blog..: p macam dah tak ada kerja lain je nak buat...sememang nye..tak tahu nak buat apa petang2 mcm nie..nak study..memang kepala atas katil la..haha..never mind..buat la nak buat apa pun..asalkan bermanfaat ..EH??? =)
sebenarnya...entry nie tak ada kena mangena  pun dengan entry nie..hehe..sajeeeeeeeeeee...blog sendiri kan...i can write what i want!!.entah pape je...hahaa..

huhh..!! macam ada somenthing je yang bermain kat fikiran nie..touching agak nye..(agak nye la)..heheee..Lately hati nie agak sensitif..ntah kenapa..urm..manusia nie agak sukar untuk memahami .bila kita cakap sesuatu dan kita maksudkan benda lain..dia pulak fikirkan benda lain..haa...lain la jadi nye..mula lah salah faham..maaf la..saya nie terus terang orang nye haha =p ..bila saya tak suka sesuatu tu..saya akan cakap sendiri n berterus terang je..jadi tak perlu la nak mention2 bagai.(tibe2 terasa)..huhuu..
saya maksudkan benda lain..kamu fikir benda lain..kalau dengan orang lain tak de lah terasa sangat..tapi bila dengan kamu...aihhhhhh...kenapa lain je nie! layan perasaan ler tuuu~~~ =P

haha..ok lahh...saje nak conteng2 kat entry nie...entryku penulisanku...=) Lastly..harap kamu fahamm..hope soo...walaupun dia tak baca post nie..hihii...saje bagi hati berbicara...


~notanotabicarahati~
'Bertanyalah kepada orang yang mengetahui jika kamu tidak mengetahui..mungkin itu perlu untuk tidak rasa disakiti..:)
~mAyRa hAyFa~
       Meniti 
    Kehidupan
   KeranaNYA

No comments:

Post a Comment